2014. március 4., kedd

Liszt-, cukor- és tejmentes csokis süti

Na, jóóó, ez nem annyira diétás, mert benne van egy tábla étcsoki (magas kakaótartalommal), de azért a lisztmentesség nagyon nagy pirospont nálam! :) A csak zabpehelylisztes süti nem mindig jön be nálam (kivéve a palacsintánál, később recept), úgyhogy ez egy nagyon jó kis választás, persze nem befalni egyszerre mindet!!!



Liszt-cukor-tejmentes csokis süti (alaprecept a netről)
Hozzávalók:
összesen 20 dkg mazsola+datolya
12 dkg étcsoki
kb. 0,5 dl étolaj
3 tojás
1 ek. xilit
1 kiskanál sütőpor
1 marék darált dió
1 kupaknyi rum
csipet fahéj

Az étcsokit, a mazsolát és a datolyát aprítógépben nagyon picire aprítottam, a tojást a xilittel felvertem, hozzáadtam az olajat, és az egészet óvatosan összeforgattam. Előmelegített sütőben 180 fokon kb. 45 percig sütöttem sütőpapíros formában (másmilyen forma is jó, nekem ez a kenyérforma volt méretben).


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése