2014. március 4., kedd

Zöldséges fasírt salátával


Ez a kis lájtos étek volt a mai vacsink! Volt fél kiló darált lapockám, de azt fel szerettem volna turbózni, hogy több és egészséges is legyen egyben! Mellé ez a kis vegyes sali tökéletes választás:



Zöldséges fasírt - 40 db
Hozzávalók:
fél kiló darált lapocka
1 fej lila- vagy vöröshagyma
kb. 3 gerezd fokhagyma
3 sárgarépa
3 db főtt burgonya
2 tojás
1 csücsök magvas rozskenyér tejbe áztatva
só, bors, pirospaprika, fűszerek ízlés szerint
zsemlemorzsa

A hagymákat és a répát összeaprítottam géppel (reszelni is lehet), az áztatott kenyeret ki- és szétnyomkodtam, a kihűlt főtt krumplit lereszeltem és az egészet jó alaposan összekevertem.
(Igazából a burgonya elhagyható, és akkor még diétásabb!)
Gombócokat gyúrtam, zsemlemorzsába forgattam, sütőpapíros tepsibe rakosgattam egymás mellé, és kb. 220 fokon fél óra alatt megsütöttem. (Egy kis olívaolajjal lecsepegtettem a sütés kezdetén.)



A salihoz felhasználtam egy zacsi vegyes salátakeveréket, pár szem paradicsomot, egy kis fej lila hagymát,  egy darab kígyóubit, kevés kukoricát. Dresszingnek egy kis olívaolaj, szójaszósz, fokhagymapor.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése